دیار نخل و رود

دیار نخل و رود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 97903
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


کوچک ترین وعجیب ترین کشور دنیا

 

.به گزارش روزگار نو،این کشورکه در نزدیکی ایالت "دایتون نوادا" در امریکا قرار دارد،به دولت امریکا مالیات پرداخت می کند.رئیس جمهور این کشور ،پرداخت مالیات را به منزله کمک کشورش به یک کشور دیگر تلقی می کند.این کشور در سال 1977 میلادی تاسیس شد ومساحت آن تنها 6 هکتار است که شامل خانه رئیس جمهور،باغ جلووعقب آن می شود.آنچه که در این کشور کوچک به شدت مورد توجه گردشگران قرار گرفته،قطارکوچکی است که در جمهوری "مولوسیا "وجود دارد.

 

 

نکته قابل توجه اینکه افرادی که بخواهند از این جمهوری دیدار کنند باید حین ورود به این کشور روادید دریافت کنند. جالب اینجاست که روند صدور روادید برای گردشگران هم توسط شخص کوین بائو که خود را رییس جمهور این جمهوری می‌داند صادر می‌شود.
این کشور شش نفره دارای پستخانه و سایت نمایشی پرتاب موشک نیز هست که همه آنها توسط رییس جمهورش کنترل و مدیریت می شود.
کوین بائو در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: ما مرفه ترین کشور دنیا را داریم چون اینجا خبری از اختلاف طبقاتی نیست و خدمات درمانی نیز کلا مجانی است. هر کس بیمار شد به صندوق کمک های اولیه مراجعه می‌کند و داروی مورد نیازش را مجانی استفاده می‌کند. هوا را آلوده نمی‌کنیم و به همین دلیل امیدواریم سازمان ملل متحد از ما که هنوز عضو آن نشده ایم، حمایت و تشکر کند.
وی در مورد سابقه حمله دشمن برای اشغال این کشور افزود: تا به حال افراد زیادی به ما حمله کرده اند اما با تکیه بر سربازان ارتش که فقط دو نفر هستند، آنها را به عقب رانده ایم

 


نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ghasem.shojaei.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com